Mail

kilsi.04@gmail.com

Per que ho entengui tothom

Els que hem mirat

dilluns, 18 de juny del 2012

Vic-Platja d'Aro 2012

El dissabte ens plantavem sis amics a fer la Vic-Platja d'Aro amb bicicleta de carretera, la primera vegada que es feia. No així l'edició amb bicicleta de BTT que era la sisena edició i cada cop amb més nom. Moltíssima gent amb roda grossa i molta menys amb roda prima.

Hem llevo molt d'hora, 5:30 a.m. No volia correr i volia seguir les meves manies abans de sortir a pedalar. Llevar-se, got d'aigua en dejú, tres torrades amb mantega, acompanyat d'un bon café amb llet, més aigua i a vestir-se de curt per sortir. A més, no vull començar a pedalar fins després d'una hora d'haver esmorzat.
Les primeres llums del dia adverteixen el gran dia que ens espera. Fa fresca, però soportable.Els carrers totalment deserts, només algú que torna de festa, cosa que ja no va amb mi !!!!quina mandra.
Quan arribo al lloc de la sortida moltíssima gent amb la BTT per la ruta de muntanya i poca per la carretera. Cues per aconseguir el maillot de regal i firmar la sortida. És l'únic punt dèbil de l'organització. Massa gent per recollir el maillot abans de les 7, hora de la sortida, cosa que fa retardar la sortida fins quasi les 8. No soporto la inpuntualitat, però que hi ferem. Potser el millor seria poder recollir i firmar també el dia abans en algun altre lloc.
Abans de la sortida ens fem un parell de fotografíes els sis amics i ja preparats per la sortida el sol va apretant i cada cop escalfa més.
Els primers quilómetres són neutralitzats fins al trencant de Sant Julià. Allà, molta gent ja s'ha escapat per devant del cotxe que ens porta. Quan comencem Romagats, molts ja l'han acabat i baixen cap a la Fullaca.Nosaltres el pujem a mil per hora i dintre meu vaig pensant que a aquest ritme no no va amb mi. Però no afluixo, m'enganxo amb gent de Tona i ens plantem a Collsesplanes, aqui agafo el meu ritme i dossifico les meves forces per no cremar-me més, vaig adelantant gent  amb el meu ritme, i quan arribo a l'avituallament de Sant Hilari ja sorto amb els que van al davant, just darrera de la moto dels mossos.

La baixada fins Anglés per les Mines d'Osor és espectacular, mai m'havia passat en una baixada anar tota l'estona amb les pulsacions a dalt de tot. Aqui ja la mitjana de Km/h va pujant i el ritme fins a Salt no afluixa en cap moment. A Salt ens agrupem molta més gent per poder travessar Girona sense cap problema. Just travessar la ciutat una altre vegada a tope. La gent va amb el ganivet a la boca.
Al final arribo a Platja d'Aro amb un altre noi del UCCampdevànol. Arribem dels primers, amb molta força fins al final, cosa que em fa estar molt i molt satisfet.
Acabava d'arribar a Platja d'Aro amb 4:15 min.. La Laura, la Sílvia i en Marc ja m'esperen allà.

Al final 135 km amb 4:15h i 4444 kcal gastades. Dutxa, dinar tots junts i tornar cap a Gurb amb la feina ben feta.

1. Ets un crack kim a veure si l'any que be m'animo a fer-la però al meu ritme jejeje